jag ♥ odd molly.

sitter och kollar på lite kläder på internet, finns ju inte så mycket annat och göra. Oddmolly är ett märke jag älskar, dom har super söta tunikor. dock gillar jag inte alltid deras matrial pga att deras tyg alltid är så tunt och har väldigt lätt för att gå sönder menmen,
vet att mamma fått lönen hehe så jag ska nog handla hem något fint får så om det blir från
juicy eller oddmolly, kanske något annat märke? man vet aldrig.

själv har har en oddmolly jacka, den är jätte fin men jag använder den aldrig funderar på att sälja den, det är bara onödigt och ha något så fint liggandes, eller vad tycker ni ?

har ni några förslag på fina kläder? behöver absolut inte vara något speciellt märke!
skriv till min mail : [email protected] eller i kommentarsfältet nedanför.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback